Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
Show Posts in

Beginilah Cara Hidup Untuk Tahun 2013

Tahun 2013 sudah jejak 31 hari nampaknya hari ini. Pejam celik, pejam celik. Cepat betul masa berlalu sekarang kan? Semalam, pelajar jurusan agama dah selamat dah dapat keputusan peperiksaan Sijil Tinggi Agama Malaysia (STAM). Kita? Dah dapat keputusan apa? hahahaha! Lawak hambar. Sambung, sebelum tu saya mulakan dengan …

Sistem Khidmat Layan Diri Sepenuhnya di Stesen Minyak?

Sistem Khidmat Layan Diri Sepenuhnya di Stesen Minyak?. Serius ke kerajaan Malaysia nak buat macam ni? Habis manusia yang spesies pemalas macam saya ni macam mana? hahahaha! Ok gurau. Bagus jugalah kalau betul SKLD ni akan dilaksanakan. Kalau betul semua stesen minyak dekat Malaysia nak buat sistem khidmat …

Gambar Hari Kiamat. Tengok Boleh, Percaya Jangan!

Gambar Hari Kiamat yang tersebar dekat internet buat saya tergelak. Koleksi gambar hari kiamat ni, kalau korang nak tengok bolehlah tapi tolong jangan percaya sangat pasal tekaan hari kiamat entah daripada mana-mana je sumber. Merepek betul tapi itulah nasib baiklah koleksi Gambar Hari Kiamat ni (persedian menghadapi sebenarnya) …