Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
Show Posts in

4 Cara Dapat Maklumat CTOS Jika Dalam Pemohonan Pinjaman Senarai Hitam

CTOS merupakan sebuah syarikat yang berfungsi dalam pembekalan maklumat peminjam dan syarikat ini mengutamakan hal ehwal perdagangan. Jika seseorang didakwa dan muflis, nama individu tersebut akan tersenarai dalam senarai CTOS, panel bank, pejabat guaman, atau institusi legislatif yang lain, syarikat insuran dan peniaga turut akan merujuk kepada data …

Terjebak Makan Ikan Patin Masak Tempoyak Temerloh

Aku sebelum ni anti dengan tempoyak. Asal terbau je tempoyak, aku akan kemurungan, hilang selera makan 3 keturunan, dan mulalah didatangi penyakit Asteoporosis. Entah kenapa jadi macam tu pun aku tak tau. Jadi selama aku hidup ni lah aku tak pernah sentuh pun tempoyak. Apa pun lauk yang …

Pantau Pekerja Kalau Buka Bisnes Stesen Minyak

PERHATIKAN PEKERJA-PEKERJA ANDA JIKA ANDA BUKA BISNES STESEN MINYAK. Apa yang aku nak kupas malam ni adalah beberapa teknik mencuri duit majikan yang membuka bisnes Stesen Minyak. Teknik ni dah lama dah basi dan dah lapuk. Jadi aku tak pasti samada teknik-teknik macam ni masih digunapakai atau dah …

Parking OKU Selalu Sangat Kena Ceroboh

Parking OKU disediakan bukan untuk golongan-golongan kurang upaya. Memang Parking OKU ni selalu sangat diceroboh orang-orang yang sempurna sifat ni. Bukan benda baru. Tapi dah lama dah. Tak percaya jom tengok gambar-gambar kat bawah ni. Sayang seribu kali sayang. Kereta mahal tapi otak miskin. Aku cuba untuk bersangka …

Dihalang oleh Polis Semasa Memandu? 5 Petua Menjaga Diri

Jika terdapat suatu hari di mana anda sangat ‘bernasib baik’, bertemu abang polis yang memberhentikan anda dan minta anda untuk menurunkan cermin tingkap kereta dan bercakap; anda mungkin akan berasa gementar, kan? Rasa tiada yang menginginkan pengalaman yang ‘berharga’ seperti ini. Jika suatu hari nanti, andalah watak utama …