free
web stats
Show Posts in

Tanpa Wasiat, Harta Pusaka Akan Diagih Dengan Cara Ini

Apakah wasiat? Secara umumnya, ramai yang beranggapan bahawa wasiat merupakan ayat terakhir bagi seseorang yang hampir tiba ke penghujung hayat atau mengalami bahaya. Sebenarnya, wasiat merupakan dokumen yang sah dari segi undang-undang yang berkuasa dalam melaksanakan serta menyatakan hasrat terakhir si mati dan cara pengendalian harta warisannya. Sekeping …

10 Barang Tidak Dibenar Bawa ke Kapal Terbang

Kita sering diingati bahawa barang larangan yang tidak dibenarkan dibawa semasa menaiki pesawat. Secara umumnya, kami tahu bahawa air minuman adalah tidak dibenarkan. Akan tetapi, selain daripada itu, apakah barang larangan yang anda tahu? Hari ini admin akan berkongsi dengan anda semua 10 jenis barang yang tidak dibenarkan …

4 Cara Dapat Maklumat CTOS Jika Dalam Pemohonan Pinjaman Senarai Hitam

CTOS merupakan sebuah syarikat yang berfungsi dalam pembekalan maklumat peminjam dan syarikat ini mengutamakan hal ehwal perdagangan. Jika seseorang didakwa dan muflis, nama individu tersebut akan tersenarai dalam senarai CTOS, panel bank, pejabat guaman, atau institusi legislatif yang lain, syarikat insuran dan peniaga turut akan merujuk kepada data …

Terjebak Makan Ikan Patin Masak Tempoyak Temerloh

Aku sebelum ni anti dengan tempoyak. Asal terbau je tempoyak, aku akan kemurungan, hilang selera makan 3 keturunan, dan mulalah didatangi penyakit Asteoporosis. Entah kenapa jadi macam tu pun aku tak tau. Jadi selama aku hidup ni lah aku tak pernah sentuh pun tempoyak. Apa pun lauk yang …

Pantau Pekerja Kalau Buka Bisnes Stesen Minyak

PERHATIKAN PEKERJA-PEKERJA ANDA JIKA ANDA BUKA BISNES STESEN MINYAK. Apa yang aku nak kupas malam ni adalah beberapa teknik mencuri duit majikan yang membuka bisnes Stesen Minyak. Teknik ni dah lama dah basi dan dah lapuk. Jadi aku tak pasti samada teknik-teknik macam ni masih digunapakai atau dah …