kubu bawah tanah hari kiamat di amerika syarikat

Gambar Hari Kiamat. Tengok Boleh, Percaya Jangan!

Gambar Hari Kiamat yang tersebar dekat internet buat saya tergelak. Koleksi gambar hari kiamat ni, kalau korang nak tengok bolehlah tapi tolong jangan percaya sangat pasal tekaan hari kiamat entah daripada mana-mana je sumber.

Merepek betul tapi itulah nasib baiklah koleksi Gambar Hari Kiamat ni (persedian menghadapi sebenarnya) semuanya daripada luar negara bukan negara Malaysia. Kalau dekat Malaysia pun ada yang standby buat kolong bawah tanah, memanglah saya gelak guling-guling. Dah nak kiamat ni, pernah terfikir tak nak berubah? hmmm

Gambar Hari Kiamat ada juga diorang buat kalau tidak silap saya, tapi entri ni saya cuma nak tunjukkan beberapa keping gambar antara langkah berjaga-jaga yang diorang dah buatlah “kononnya” kalau kiamat sampai nanti. Tapi, wallahualam betul ke tidak sebab info daripada internet ni bukan boleh percaya 100% kan? Tapi, setakat nak layan saja-saja bolehlah. hahahaha!

Gambar Persediaan Hari kiamat di Amerika Syarikat

kubu bawah tanah hari kiamat di amerika syarikat
kubu bawah tanah hari kiamat di amerika syarikat

Gambar Persediaan Hari Kiamat di China

sfera penyelamat hari kiamat di china
sfera penyelamat hari kiamat di china

Gambar Persediaan Hari Kiamat (Kapal Pengangkut Manusia)

kapal pengangkut manusia sempena hari kiamat2
kapal pengangkut manusia sempena hari kiamat2

Ada ramai orang yang cakap ini orang memang mempunyai otak yang creative tapi tak bertempat. Walau bagaimanapun, mereka memang cipta keluar sikit barang yang kita manusia lihat pun boleh mungkin benda boleh digunakan suatu hari nanti.

Kita diajar untuk bersedia kiamat dengan bersedia ibadah, kerana tiada siapa yang boleh lari dari kiamat, walaupun kiamat kecil. Mereka pula sudah terbiasa dengan filem-filem menunjukan mereka tersalamat dari kiamat.

Dahla tertipu dengan tarikh, tertipu lagi dari segi kesedian.

Kita perlu bersyukur sebab dilahirkan dengan nikmat Islam. orang ni cara agama dia orang lain agaknya. Siapa je yang tak takut mati kan? cuma, kita ni orang Islam taklah teruk sampai macam diorang ni.

Depa tuh memang tak faham erti Qiamat nasib baik aq nih orang Islam dah tahu dunia fana ini akan hancuq berkecai tak leh nak sembunyi mana pun. Tapi kita brnasib baik sebab kita dapat diberi peluang untuk menghimpun amal kebaikan kita untuk ditmbang di akhirat kelak nanti.

Kesian tengok diorang ni tapi kita bukan pemberi Hidayah pun. semoga diorang terbuka hati untuk terima Islam dan boleh faham konsep KIAMAT sebenarnya.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *