Acah Syahdu Sangat

Oke hai. Sebenarnya tak tahu keputusan meng”renew” blog ni adalah satu keputusan yang betul atau tidak. Ikutkan hati yang makin malas nak ambik tahu pasal blog, memang sadaqallah lah jawabnya. Nak buat bodoh saja. Biarkan saja blog ni di”suspended” kan sampai sudah.

Tapi, bila mengenangkan kenangan hampir 7 tahun dengan domain Lizarazak.com ni, rasa syahdu (eceh sangat) nak buat bodoh tu. Maka, dengan perasaan 70% saja tahap keikhlasan masa buat bayaran dengan hosting provider paling terbaik iaitu Serverfreak tu, saya selesaikan juga hutang bayar domain ni.

Duit domain dah bayar, cuma ceritanya sekarang entah bila lagi tuan blog nak ada kerajinan macam dulu-dulu untuk update. Biarlah rahsia 😛

 

 

Artikel Berkaitan

  • No Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge