Ending Paling Tragik Misteri Kehilangan Di Villa Nabila

Tak tahu nak gelak, nak marah dulu baru gelak ke macam mana entah. Punyalah havoc 1 Malaysia pasal Misteri Kehilangan Di Villa Nabila semalam, rupa-rupanya budak tu menyorok dekat rumah teman wanita dia?

Amboi sangat cerita awak tu dik? Tapi, wallahualam benar atau tidak kisah tu pun saya tidak tahu sangat tapi nampaknya kalau baca hashtag #VillaNabila di twitter sejak subuh tadi memang macam itulah ceritanya. Kalau betul, memang tak berbaloilah semua orang dok bersembang. kan? hahahaha!

Kelakar seram tak jadi.

MISTERI KEHILANGAN DI VILLA NABILA dengan kesudahan yang merepek gilalah kalau betul. Tapi, saya rasa tak mustahil kalau ada penerbit Filem lagi-lagi David Teo dan geng akan buat filem terbaru kot. hehehehe! Oh, pada siapa yang belum tengok Highland Tower, sila jangan tengok sebab merepek lagi teruk daripada kes Villa ini.

Tapi, walaupun ending kisah di villa nabila ni tak best, tapi jangan pulak tak percaya 100% yang villa ni memang berpenghuni. Kalau ikut cerita, memang betul ada pembunuhan yang berlaku dekat sini dulu. Kiranya tak lah tahyul 100% bab ini cuma janganlah terlampau taksub sangat nak percaya. Sikit-sikit sudahlah kan?

Janganlah beranikan diri pergi masuk Villa Nabila tu pulak lepas ni. Bak kata Ustaz Kazim, rumah Allah kemain banyak tak nak masuk tapi sibuk pulak nak masuk rumah hantu. Lagi 1, daripada sibuk fikir pasal hantu lebih baiklah baca Al-Quran. Kami ada buat offer sehingga 25 November 2013, mana tahu ada yang tengah cari Al-Quran untuk hantaran nak kahwin ke. 

KLIK SINI UNTUK INFO LANJUT AL-QURAN FALISYA

Dah lah, dengan ending paling tragik misteri kehilangan di Villa Nabila ini maka harapnya tutuplan kes ini cepat-cepat dan berpijaklah pada bumi yang nyata ya. Jangan sibuk-sibuk pergi parking kereta depan villa tu, sesak jalan raya tahu tak?? Bye

Artikel Berkaitan

8 responses to “Ending Paling Tragik Misteri Kehilangan Di Villa Nabila

  1. mengada2 je lebih budak2 ni
    Alin Marlini´s last blog post ..IB Clan Family Day 2013 (Part 1)

  2. Oh dah jumpa dah budak tu haha Highland Tower tu kamera dia teruk, sakit mata je tengok
    sabree hussin´s last blog post ..Sistem Jualan PRO – Komisyen Affiliate 2 Level

  3. haha apa pun tak boleh sume dup reka cerita macam-macam sejak smlam 🙂

  4. haha..macam itu lah plak endingnya yekk..
    ohcikgu´s last blog post ..Cikgu, jom pergi tengok Banglo Villa Nabila tu?

  5. dia sibuk beromen dalam rumah dengan awek dia…..,kalau aku jumpa aku kick terus lubang hidung dia,menyusahkan malaysia no 1
    ishak´s last blog post ..Sebab kenapa lelaki tak menghormati wanita zaman moden sekarang

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge