5 Koleksi Ceramah Terbaik Ustaz Kazim Elias

Sudah-sudahlah, lupakan saja kes Misteri Kehilangan Di Villa Nabila ya. Memang tahyul betul. Dah boleh kalau nak bertaubat balik. Marilah kita sama-sama cuci otak dan hati dengar KOLEKSI CERAMAH TERBAIK USTAZ KAZIM ELIAS.

Ada banyak faedah kot. kan? Daripada gigih pergi kaji hal tahyul. hahahaha! Sambil saya dengar ceramah ni, saya kira duit masuk melalui program jobdirumah. Dapat juga duit beli nak buat shopping masa pergi Sabah nanti. hehehe! Tak sabar!

Ustaz Kazim Elias – Cinta Kepada Allah

 

Ustaz Kazim Elias – Hamba Dunia

 

Diseksa Meninggalkan Solat 1 – Ustaz Kazim Elias

 

Diseksa Meninggalkan Solat 2 – Ustaz Kazim Elias

 

Ustaz Kazim Elias – 10 Golongan Yang Tidak Diterima Solatnya

Ikutkan hati, nak bagi lebih tapi cukuplah ye 5 koleksi ceramah Ustaz Kazim Elias ni je yang saya kongsikan dengan anda semua. Nanti bagi banyak-banyak, pening kepala pulak. Tapi, InsyaAllah tak peninglah sebab Ustaz ni ceramah beliau semua lawak-lawak. Tak percaya, dengar!

Artikel Berkaitan

  • No Related Posts

4 responses to “5 Koleksi Ceramah Terbaik Ustaz Kazim Elias

  1. konfim sy tak dpt tengok semua video ini sebab internet dah limit dah

  2. yang penting aku suka dengar ceramah ustaz kazim elias,macam ceramah ustaz azhar idrus juga…dua dua best……
    ishak´s last blog post ..Produk makanan yang diharamkan dijual dipasaran malaysia

  3. Insya Allah ceramah2 ini bisa menjadi siraman rohani buat kita untuk menyuburkan keimanan dalam diri kita
    Terima kasih atas sharingnya mbak
    Rina´s last blog post ..Create A Fullscreen Image Background Slideshow Using jQuery And HTML For Website

  4. Ceramah yang tentunya sangat bermanfaat untuk kita semua. Insya Allah akan menyadarkan diri kita untuk senantiasa berbuat kebajikan.
    torik´s last blog post ..Mencegah Badan Menggemuk Karena Kurang Tidur

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge