Ebook Penangan Kes Ashraf Muslim dan Dayana

Kes Ashraf Muslim dan Dayana memang mengejutkan kita semalam kan? Perasaan geram tak habis lagi dengan kes Ashraf Muslim dan Dayana ni, tiba-tiba pagi tadi dapat email istimewa. Ya, istimewa sebab tajuk email tu “99 Punca Perceraian Di Malaysia”.

Wah, betul-betul Ebook ni Penangan Kes Ashraf Muslim Dan Dayana rasanya. Mungkin memang Jom Niaga nak promote produk ini agaknya hari ini, dan kebetulan ada pula kes Ashraf Muslim ni kahwin lagi satu. Mungkin satu kebetulan. Tapi, mungkin juga bukan kebetulan tetapi memang pihak pengeluar ambil peluang dengan kes ini. Hiks

Terpulanglah kan? Kalau betul ini salah satu cara teknik pemasaran ebook, apa salahnya kita tiru teknik ini. Ambil kesempatan pada isu semasa untuk lariskan produk. Tapi, jangan pulak melebih-lebih macam sesetengah blog hiburan dekat Malaysia ni. Sedih tengok, jadi tukang laga.

Agak-agaknya apalah isi kandungan ebook 99 punca penceraian di Malaysia ni ek? hahahaha! Saya bukan tak nak beli, tapi macam terfikir 2 kali pulak. Saya belum berkahwin. Alah, nanti jelah beli. Mungkin ebook ini sesuai untuk suami-isteri yang tengah ada masalah rumahtangga ataupun tak ada masalah tapi nak cuba elak sebarang kemungkinan masalah-masalah yang boleh menggugat rumahtangga lah kot.

Suka hatilah nak beli, tak nak beli duduk diam-diam. Saya doakan Dayana terus tabahlah mengharungi ujian Allah ini untuk dia. Pada suami Dayana, Ashraf Muslim tu semoga berbahagia dan boleh berlaku adil dengan isteri-isteri tercinta. Kalau takut bercerai, belilah ebook 99 punca penceraian di Malaysia ni ya!

Artikel Berkaitan

  • No Related Posts

13 responses to “Ebook Penangan Kes Ashraf Muslim dan Dayana

  1. siapalah kita nak menilai hati budi orang… sedangkan hati budi sendiri tidak terduga..
    semoga yang terbaik buat semua
    yangbaik´s last blog post ..Bayar Zakat Rezeki berkat

  2. Dah masuk dua tinggal nak menuju ketiga hehe semoga beliau bahagia hingga ke hujung nyawa
    onlajer´s last blog post ..Sayang Ketat – Ketat

  3. Masa yang baik untuk lancarkan ebook ini…hehhee
    daddydee´s last blog post ..Jangan Beli Ebuku Teknik SEO Merah Jambu

  4. memang terkejut pun pasal diorang nih. ==’
    fyna´s last blog post ..Gambar Suami Abby Abadi – Farhan

  5. seram betul malaysia sekarng ni..
    zuan´s last blog post ..Nostalgia Kerepek Pisang Yati

  6. right timing.. disebabkan kes Asyraf Muslim..ramai isteri2 berjaga sekarang ni..kekeke
    Norfanil´s last blog post ..Resepi Locong Paling Sedap!..

  7. Sambil menyelam minum air gtu..heheh
    Fakarepain´s last blog post ..HARGA SILING AYAM RM 7.70 SEHINGGA 11 OGOS 2013

  8. promosi terbaiklah….heeee. bagus juga baca ebook ni, pengisian dibulan ramadhan…
    Denaihati´s last blog post ..Mari belajar buat blog dengan WordPress

  9. Terbaiklah timing promosi ebook tu.. 🙂
    Hairul Azni´s last blog post ..Situasi Terkini Jerebu Julai 2013

  10. zik

    wah2… memang tepat pada masanya tuh…
    zik´s last blog post ..Langkah kanan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge