Qasidah Sholatun Bissalamil Mubin

Sholatun Bissalamil Mubin merupakan qasidah yang agak popular. Kalau siapa tak tahu Qasidah Sholatun Bissalamil Mubin ni, tak apa sebab saya sendiri baru juga tahu berkenaan video qasidah Sholatun Bisalamil Mubin ni.

Hehehehehe. Biasalah, orang ketinggalan zaman memang macam ni. Alah saya saja nak share dekat sini sebab semalam saya dah share Tarikh Gaji Kakitangan Awam 2013 kan? Hari ni saya share ilmu pasal agama pulak.  Minggu lepas, saya berpeluang join 1 majlis penutupan pembelajaran 1 kitab ilmu. Maaflah saya ni belajar je tapi tak ingat nama kitab tu. Susah sangat nak menyebut. kahkahkah! Jadi, masa majlis penutupan ni ustaz yang ajar kami ni bawa pelajar tahfiz dekat pondok dia sendiri untuk sama-sama berqasidah Sholatun Bissalamil Mubin ni.

Tapi, video Sholatun Bissalamil Mubin dekat bawah ni bukanlah video saya sendiri. Tak dan pulak nak ambil video masa majlis ilmu tu. Yang ini saya cuma ambil dekat Youtube. Kalau ada permintaan, saya akan letakkan lirik sekali tapi buat masa ini tak letak dulu. Tak jumpa lirik Sholatun Bissalamil Mubin ni lagi.

SHOLATUM BISSALAMIL MUBIN

Selain video SHOLATUM BISSALAMIL MUBIN ni, dekat youtube ada banyak lagi video qasidah-qasidah selawat nabi macam qasidah Ya Hanana – Cinta Masjid (TV AlHijrah) dan Qasidah Ya Badrotim (tolonglah dengar, tengok jatuh cinta ke tidak lepas tu. hehehehe)

p/s: Tunggu entri berkenaan Perempuan tidak pandai berdikari selepas ni  ;)

Artikel Popular

  • No Related Posts

2 Thoughts on “Qasidah Sholatun Bissalamil Mubin

  1. Sudah beli CD dia sis.. hari2 drive pasti akan dgr..
    + lagu Yusof Islam

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation