Gambar Hari Kiamat. Tengok Boleh, Percaya Jangan!

Gambar Hari Kiamat yang tersebar dekat internet buat saya tergelak. Koleksi gambar hari kiamat ni, kalau korang nak tengok bolehlah tapi tolong jangan percaya sangat pasal tekaan hari kiamat entah daripada mana-mana je sumber.

Merepek betul tapi itulah nasib baiklah koleksi Gambar Hari Kiamat ni (persedian menghadapi sebenarnya) semuanya daripada luar negara bukan negara Malaysia. Kalau dekat Malaysia pun ada yang standby buat kolong bawah tanah, memanglah saya gelak guling-guling. Dah nak kiamat ni, pernah terfikir tak nak berubah? hmmm

Gambar Hari Kiamat ada juga diorang buat kalau tidak silap saya, tapi entri ni saya cuma nak tunjukkan beberapa keping gambar antara langkah berjaga-jaga yang diorang dah buatlah “kononnya” kalau kiamat sampai nanti. Tapi, wallahualam betul ke tidak sebab info daripada internet ni bukan boleh percaya 100% kan? Tapi, setakat nak layan saja-saja bolehlah. hahahaha!

Gambar Persediaan Hari kiamat di Amerika Syarikat

gambar-hari-kiamat

gambar-hari-kiamat

Gambar Persediaan Hari Kiamat di China

http://4.bp.blogspot.com/-HHwp0ZnoZy0/UMwIu1QeQ7I/AAAAAAAAbXY/Z9JKMCYf1sw/s1600/sfera%2Bpenyelamat%2Bhari%2Bkiamat%2Bdi%2Bchina.jpg

gambar-hari-kiamat

Gambar Persediaan Hari Kiamat (Kapal Pengangkut Manusia)

gambar-hari-kiamat

gambar-hari-kiamat

Kalau korang nak tengok gambar hari kiamat yang lain-lain, korang boleh tengok dekat entri Kubu Bawah Tanah Hari Kiamat Di Amerika Syarikat, Sfera Penyelamat Hari Kiamat Di China dan Kapal Pengangkut Manusia Sempena Hari Kiamat

Artikel Berkaitan

  • No Related Posts

11 responses to “Gambar Hari Kiamat. Tengok Boleh, Percaya Jangan!

  1. LULZ. Smpai kesitu perginya

  2. salam..
    kesian kat mereka kerana
    tak faham makna sebenar
    “har kiamat”

  3. Kita diajar untuk bersedia kiamat dengan bersedia ibadah, kerana tiada siapa yang boleh lari dari kiamat, walaupun kiamat kecil. Mereka pula sudah terbiasa dengan filem-filem menunjukan mereka tersalamat dari kiamat.

    Dahla tertipu dengan tarikh, tertipu lagi dari segi kesedian.

  4. tak faham dengan diorang yg overdoit ni…takut mati agaknya?

  5. darnyalreedzwan

    ish ish ish depa tuh mmg tak faham erti Qiamat nasib baik aq nih org Islam dah tahu dunia fana ini akan hancuq berkecai tak leh nak sembunyi mana pun. tapi kita brnasib baik sbb dpt diberi peluang utk menghmpun amal kebaikan kita utk ditmbang di akhirat kelak nt…hello ko org d luaq sana QIAMAT means the whole universe ini kembali tiada….KOSONG….ZERO….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge