Video Iklan Bernas Hari Raya 2012 Buat Ramai Menangis

iklan-bernas-hari-raya

Iklan Bernas Hari Raya 2012 kali ini sangat menyentuh hati. Menonton video iklan bernas hari raya ni buat saya hilang rasa malu nak menangis dekat tempat kerja. hehehehe!! Sedih tahu tak??

Tempahan Ibadah Qurban dan Aqiqah di Kemboja

Iklan Bernas Hari Raya 2012 yang wajib ditonton oleh semua golongan. Kalau yang menonton video ni orang yang selama ni tak ada perasaan nak menangis, bolehlah jangan nak berlagak sangat kata TAK AKAN menangis. hahahaha!!! Saya yang paling tak suka menangis pun terasa sebak sampai saat ini tau.

Tadi, dekat Twitter ada kecoh sekejap pasal Kisah Anak-Anak Yatim Yang Dihalau Dari Rumah Perlindungan Rawang. Saya sebagai manusia yang sudah kehilangan ayah, tempat bergantung kasih dan sayang, tempat sumber rezeki saya..memang terasa sangat sebak bila dapat tahu berita macam ni. Hmmm.

Oh ya, tadi saya dapat berita pemergian ayahanda pelakon Fouziah Gous. Semoga arwah ditempatkan bersama orang-orang yang beriman. Sampai masa, semua kita ni akan pergi menghadap Illahi juga. Mati itu pasti.

Ramadhan dah nak habis, cerita sitkom Keluarga Iskandar makin menarik, kuih raya dah sibuk bertelap-telap, hari raya dah nak sampai. Persiapan semua korang dah siapkan ke?? Saya belum ada baju raya ok!! Hahahaha. Tudung raya kemain banyak. Tak apa, badan pun macam dah slim sikit ni lepas pekena proses KILLER. hahahaha!!

Oklah, Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri yang dah tak lama lagi nak menjelma ni ya. Adik-adik jangan beriya sangat main mercun, nanti putus jari tak dapat nak pungut duit raya!! Hah, ย siapa yang susah nanti?? Selamat menonton video Iklan Bernas Hari Raya 2012 di atas ni juga

Artikel Berkaitan

15 responses to “Video Iklan Bernas Hari Raya 2012 Buat Ramai Menangis

  1. memang menyayat hati…

  2. Itulah kenapa diadakan zakat fitrah dan saling memaafkan di Idul Fitri, agar kita selalu ingat untuk saling menyayangi sesama,dan saling berbagi rejeki. Rejeki itu tidak akan berkurang jika kita banyak beramal..

  3. terasa macam nak tolong hantarkan budak2 dua orang balik segamat je. tersentuh habis.

  4. Iklan tu memang sedih sgt tgk berapa kali pun memang sedih lah

    Selamat hari raya maaf zahir batin dari Nuriz ๐Ÿ™‚

  5. mohd izad mohammad

    berlinangan air mata ku ๐Ÿ™ tersentuh…

  6. wah dah slim eh.
    kena beli baju raya bersaiz baru la hihi.

    Apapun video raya tahun ni best2 belaka.
    Banyak pengajaran yg diberi ๐Ÿ˜‰

  7. Pingback: Penetapan Tarikh Raya 2012 pada 18 Ogos 2012 | Lizarazak - Blogging Itu Seni

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge