Buku Khalifah Ganti Superman Hadiah Daripada Blogger Hebat Denaihati

Buku Khalifah ganti superman hasil tulisan Muhamad Ali Hashim akhirnya sampai ke tangan saya! Yay! Sukanya, walaupun awal-awal lagi dah kalah dalam contest gadget impian anjuran blogger hebat, siapa lagi kan kalau bukan bro Denaihati. hihihi!!!

Oleh kerana saya sekarang berada di dalam bilik. Buku Khalifah ganti superman hasil tulisan Muhamad Ali Hashim tu di bawah, jadi saya terpaksa (ok alasan tak agak-agak) cilok gambar daripada blog Puanbee.com hahahaha!!! Kak, kita pinjam gambar eh. Halalkan please. Eh!!!

Buku Khalifah ganti superman

Nak tahu kenapa saya suka sangat dapat Buku Khalifah ganti superman hasil tulisan Muhamad Ali Hashim ni? Oke ada 2 sebab yang terang lagi bersuluh. Tak payah nak sembunyi-sembunyi. hahaha!!! 1, sebab sudah tentu lah suka sebab dapat free hasil daripada penat yang tak berapa penat sangat join contest kan? hihihi.

ke 2, saya memang nak sangat dapatkan Buku Khalifah ganti superman hasil tulisan Muhamad Ali Hashim ni sebab saya ada belek-belek dekat MPH sebelum ni. Isinya agak bagus, tapi disebabkan tak ada duit. Saya tunggulah dulu. Alhamdulilah, dapat rezeki ni daripada bro Denaihati. yay!!!!

Terima kasih banyak bro Denaihati. Saya suka dapat Buku Khalifah ganti superman hasil tulisan Muhamad Ali Hashim ni sangat-sangat!!! InsyaAllah akan baca dan dapatkan sedikit info berkaitan bisnes. hihihi. Terima kasih banyak.

Artikel Berkaitan

13 responses to “Buku Khalifah Ganti Superman Hadiah Daripada Blogger Hebat Denaihati

  1. pergh.. denaihati memang pemurah 😀

  2. ermm aku pun tgh duk sibuk2 baca nie.. sket demi sket je

  3. menang kalah jadikan hadiah kedua utk khalifah jadi superman..

  4. alhamdulillah bolehlah membaca cenderahati DH…lama liza menyepi rupanya sedang buat persiapan dan menghitung hari…semoga semuanya selamat dan jangan lupa doakan saya dan rakan blogger si tanah suci nanti yer liza

  5. oo ada jual ye dekat MPH? Tak pernah nampak lagi buat masa ni..

    Ingatkan buku ni jualan secara tertutup

  6. RN9

    Buku ni tentang apa, citela skit sinopsisnya..biography eh?

  7. sama-sama. hanya berkongsi serba sedikit apa yg boleh n mampu, mudahan mendapat manfaat n keberkatannya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge