Pengalaman Kena Denda di Sekolah

Pengalaman Kena Denda di Sekolah. Tipulah kalau korang tak ada Pengalaman Kena Denda di Sekolah langsung. Apa kata, kita kongsi nak? Mesti seronok dan jujurnya aku teruja. Budak nakal mesti banyak cerita!

Untuk kisah 1 Pengalaman Kena Denda di Sekolah kali ini, saya nak cerita berkenaan kes “Hanya kerana tag nama”. Korang rasa, jenis denda apakah yang paling sesuai untuk kesalahan macam ni? Alah, susah betul sekolah ni. hahahaha!!! Ok, gurau saja. Memang silap saya sebenarnya. Saya agak nakal waktu di sekolah dulu.

Pengalaman Kena Denda di Sekolah

Pengalaman Kena Denda di Sekolah” memang banyak. Saya hanya akan cerita kes-kes di sekolah menengah sahaja. Kalau saya masukkan sekali kes kena denda waktu sekolah rendah, mahu pengsan korang nak membaca nanti. Ada beratus-ratus pula bahagian entry ini. hahaha!!!! Jadi, saya ambil kes di sekolah menengah sahaja ok.

Pengalaman Kena Denda di Sekolah 1

Baiklah, kes “hanya kerana tag nama” sebenarnya boleh dikatakan setiap hari saya kena. Mungkin kes ini adalah Pengalaman Kena Denda di Sekolah paling kerap saya ulang. Alah, silapnya cuma gagal memakai tag nama di tudung sekolah. Sebenarnya, kegagalan itu bukanlan tidak sengaja tetapi saya sengaja.

Kenapa? kenapa Pengalaman Kena Denda di Sekolah jadi sebegitu? Ok, jawapannya senang. Kalau saya gagal memakai tag nama di tudung. Secara automatisnya, saya perlu menanggalkan kasut sekolah dan pengawas akan memasukkan kasut-kasut pelajar ke dalam beg plastik sampah yang hitam. Boleh bayangkan plastik sampah besar itu? Bagus.

Hah, itulah “nikmat” Pengalaman Kena Denda di Sekolah. hahahaha!!! Kenapa nikmat? Alah, biasalah kita kan berjiwa remaja waktu itu. Menjadi 1 kebanggaan bila didenda. Semua pelajar akan cakap-cakap di belakang “tengok-tengok, budak tu $#^#^#”. Saya bukannya rasa malu, malah rasa bangga!!! Bila diingat, memang 1 perasaan paling sengal bila merasa bangga kerana didenda.

Bayangkan, hampir setiap hari saya dan kawan-kawan buat kesalahan yang sama. Jadi, sehari suntuk di sekolah, pergi ke tandas, pergi ke kantin dan kemana sahaja kami akan berkaki ayam!!! Gilalah kalau difikirka balik Pengalaman kena denda di Sekolah ini. Memalukan (dulu, tak malu pula.hahahaha!)

Pengalaman Kena Denda di Sekolah 2

Opps, maaf saya tipu. hahaha!! Nanti jelah saya ceritakan pengalaman ke 2 ni. Banyak lagi Pengalaman Kena Denda di Sekolah saya. Nanti saya akan ceritakan secara berperingkat (kalau sempatlah). Saya seronok memang dengan senang hati join Pertandingan Pengalaman kena denda di Sekolah ini sebab biasalah, kalau cerita kita boleh mengimbau balik kisah silam, apa salahnya berkongsikan?? hehehehe!!! Ok, tunggu episod seterusnya. InsyaAllah.

Penganjur Pertandingan “Pengalaman Kena Denda di Sekolah”

Pertandingan Pengalaman Kena Denda di Sekolah ini dianjurkan oleh AhmadFaizal.com dan Earncent.com dan ditaja oleh AzmanismaContengconteng.com,  LelakiAcai.comOhbuku,  Abrablog.com dan PanduanTNX.com

Artikel Berkaitan

  • No Related Posts

26 responses to “Pengalaman Kena Denda di Sekolah

  1. huhu Lizz berkaki ayam je dalam kawasan sekolah. kalau saya la maunya duduk saja dalam kelas tak ke mana-mana sambil korok kaki. hehe

  2. saja – saja buat salah untuk didenda…hahahahah..mmg serius nakal ni

  3. hahah nakal ko ek…masa sekolah… aku xleh join.. sebab aku budak baik kat sekolah okbai ;p

  4. Huhu bila kenang balik banyak jugak kenangan kena denda di sekolah

  5. ok. nanti aku update aa..

  6. Laa ingatkan budak laki je yg rasa seronok bila kena denda kat sekolah. Rupanya perempuan pun suka jugak yer… 🙂

  7. mesti menarik cerita2 zaman kena denda kat sekolah.

  8. Pingback: Update Pertandingan Pengalaman Kena Denda di Sekolah | EarnCent.com

  9. sume org mesti ada pengalaman kena denda time skolah dulu.. klau yg tak penah kena denda tu mesti skema time skolah dulu.. haha. aku dah bosan kena denda time skolah dulu2. haha.

  10. hehe..ni semua kena denda selalulah ye. nakal-nakal benar rupanya..

  11. tak pakai tag nama pun kena denda kan liza…

  12. Pingback:   Pengalaman kena denda di sekolah  by FarahAzniL.Com

  13. uiks…pelik gak dia pnya denda..dulu pernah gak wat kesalahan yg sama..tp pengawas takat amik nama je..xde plak dia suruh tanggal kasut camtu..eheh

  14. Sila update rakan penaja jika anda mahu hadiah dari kami… hehehe

  15. wah semakin menarik nih 🙂

  16. penah kena denda ni sebab tak buat soalan matematik kena lari satu padang..tapi smeua la kena ..satu kelas..uii panas le lari pulak tu

  17. wah…giler selamba..hehehe

  18. Pingback: Cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati Tawar 20000 Trafik Blog! | Lizarazak - Blogging Itu Seni

  19. haziq celop

    berkaki ayam di sekolah hmm stokin kena buka sekali ke??

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge