Wordless Wednesday Pemberi Rezeki

Wordless Wednesday Pemberi Rezeki, wakil daripada Allah. Kucing ni kekasih Allah, siapa yang menjaga murah rezekinya. Tapi, kenapa masih ada yang sanggup mendera kucing ya? Cetek sangat pemikiran manusia zaman sekarang. Pemberi rezeki yang hakiki adalah Allah, DIA boleh kirimkan melalui sesiapa sahaja.

wordless wednesday

Hanya orang yang faham dan sayangkan binatang sahaja yang faham kot. Rezeki yang Allah beri untuk kita yang memelihara kucing ni, mungkin bukan dalam bentuk wang ringgit, sebab kucing bukan bank ya. Tapi, saya yakin rezeki datang dengan pelbagai cara. Saya bela kucing dari kecil. Alhamdulilah, rezeki tak putus. Kenapa? Semua binatang sebenarnya BERTASBIH kepada Allah. Ada yang BERTASBIH dalam rumah kita 😉

p/s: Sorry, saya memang tak boleh letak gambar tanpa beri huraian. Saya bukan orang seni. hehehehe!!!

Artikel Berkaitan

18 responses to “Wordless Wednesday Pemberi Rezeki

  1. fuh, nak sekorq anak kucem tu, comel la…huhu

  2. comey giler cara tido..haha..nak sekor bleh..

  3. uihh..bila tengok gambar tu ,rindu pulak kat kucing di kampung 🙁

  4. paling aku geram pasal kes “hotel kucing” yang KEJAM tuh. dibiar kucing tuh kebulur. geram sangat! grrrrr…..

  5. nampak senanghati kucing tu, tidur pun git sekali…

  6. anak kan rezeki.sape yang buang anak,dia buang rezeki…

  7. Saya pun masih bela kucing sampai sekarang dgn apa yg dikatakan mmg betul…ni la sebenar anugerah dari tuhan terus kepada kita…rezeki yg xputus, walaupun sebelum hidup saya amat perit kerana jatuh dan bangkit…skang saya dah ok sikit la…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge