Gambar PM Datuk Seri Najib Tun Razak dan Isteri Sedang Bertawaf

gambar PM najib buat umrah

Gambar PM Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri sedang bertawaf di Al-Haram, Mekah. Rezeki PM Datuk Seri Najib ni tawaf keliling Kaabah tapi siap dikepung. Kalau tidak, mahu sesak juga nafas. Ini namanya rezeki beliau, tak boleh nak dipertikaikan kenapa kita tidak dapat. hehehehe.

Oh ya, saya sebenarnya tak tahu menahu pun beliau ke Tanah Suci tapi gambar PM Datuk Seri Najib dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor sedang bertawaf ni saya ambil (secara sah sebab ada kredit.hehehe) di portal berita terkini yang sangat santai iaitu Mynewshub.my. So, kalau korang nak tengok gambar lain, boleh klik link terus ok.

Untunglah siapa yang dapat ambil Gambar PM Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri sedang bertawaf di Al-Haram ni. kikikiki. Mesti dia pun tengah melalukan ibadah haji jugalah kan. Bila agaknya Allah nak jemput saya pula ya untuk menunaikan Rukun Islam ni ya? InsyaAllah, 1 hari nanti. Tolong doakan ya.hehehehe.

Kepada PM Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri semoga dapat haji yang mabrur, moga Allah berikan kesihatan yang sempurna di Al-Haram sana untuk melakukan ibadah Haji denga tiada cacat celanya. Amin. Oh ya, kepada pengomen (kalau ada yang sudi komen) sila jaga ayat ya, kita perlu ada rasa hormat dengan pemimpin. Tiada manusia yang sempurna di dunia. 😉

Lupakan hal hal Gambar PM Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri ni, masih ada lagi yang ingin buat tempahan ibadah Qurban di Kemboja? Esok adalah hari terakhir. Kalau mampu, dipersilakan menempah tapi kalau belum ada rezeki tak perlu. Tiada paksaan untuk yang masih belum berkemampuan 😉 *  Masalah hidup, Insya Allah ada jalannya. Salah satu, dengan bersedekah (hint)

Artikel Berkaitan

  • No Related Posts

24 responses to “Gambar PM Datuk Seri Najib Tun Razak dan Isteri Sedang Bertawaf

  1. kerajaan arab saudi mestilah bagi penghormatan…rasanya dua hari lepas keluar berita pm g haji…dulu2 ada video pm time tu tpm dgn menteri2 tawaf tapi taklah ramai macam dalam gambar kali ni…

  2. Semoga beliau selamat pergi dan selamat pulang…

  3. untung la x pyah bersesak- sesak..

  4. ramai kemain escort dia..untung la jadi PM…

  5. Ada orang mempertikaikan kenapa najib pergi makkah dan dikawal dgn bodyguard.. Padahal memang semua pemimpin Islam akan mendapat layanan yang sama.. Politik oh politik..

  6. semoga mendapat haji yang mabrur…amin

  7. Alhamdulillah.. semoga dapat memimpin negara kita dengan adil dan jujur..

  8. huhu..ramainya pak guard..

  9. Semoga PM dan isteri mendapat haji yg mabrur…. dan dibantu Allah….

    p/s: la ye ke, esok hari terakhir equrban.. baru je start promotekan.. hu.hu.hu..

  10. Alhamdulillah.
    Owh suami isteri, ingatkan sorg je.

    Moga mereka dapat haji mabrur dan hidayah untuk memakmurkan bumi Malaysia

  11. Kak long ada juga menonton laporan tentang PM & isterinya semasa nak berangkat ke tanah suci dan ada juga rakaman beliau di Tanah Suci. Tapi masa tu tak berapa nampak Datin Rosmah. Dalam gambar ni baru nampak. Manis beliau bertelekung tu. Semoga mereka berdua dan seluruh umat Islam yang menunaikan haji tahun ini mendapat haji yang mabrur.

  12. Alhamdulillah semoga dapat haji yg mabrur. mmg sepatutnya mcm ni pon untuk pemimpin2 negara islam. Kalo xde bodyguard mcm2 boleh jadi di sana yg begitu sesak. Biasalah pemimpin, mesti ramai org nak jatuh kan.. politik semua nak pertikaikan 😀

  13. semoga rosmah akan bertudung selepas selesai menunaikan haji

  14. best betul kalo dapat kesana kan?
    elok juga ni start kumpul dana untuk kesana 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge