Video Marco Simoncelli Meninggal Dunia Di Litar Sepang

marco simoncelli meninggal dunia

Marco Simoncelli Meninggal Dunia di litar Sepang semalam. Berita Marco Simoncelli meninggal dunia memang mengejutkan kita semua sebab Marco Simoncelli meninggal dunia dalam keadaan yang tidak disangkakan kot. Takziah.

Saya dengar berita tentang Marco Simoncelli meninggal dunia ni masa menonton berita. Pergh, gila tragis kot pada saya. Niat hati nak berlumba tapi berakhir dengan kematian. Kalau dah ajal, memang tak boleh nak kata apa lah kan.

Marco Simoncelli meninggal dunia dalam perlumbaan Moto GP Malayia 2011 yang di adakan semalam di Litar Antarabangsa Sepang (SIC). Marco Simoncelli telah dilanggar hingga helmetnya tercabut selepas dia terjatuh. Saya yang tengok video ni pun tak sampai hati sangat. Sedih!!!

Saya tak nak letak video youtube Marco Simoncelli meninggal dunia ni dekat blog saya, sumpah tak nak sebab tak sampai hati. Sedih jugalah. Tapi,korang yang rasa nak tengok bolehlah tengok dekat blog Shahrul Site ok. Dekat situ ada Shahrul letakkan video kemalangan.

Nak letak gambar Marco Simoncelli meninggal dunia dekat sini pun saya fikir banyak kali. Rasanya, dekat portal berita terbaik Mynewshub.my ada kot gambar kecil anggota penyelamat tengah alihkan Marco. Bolehlah tengok. Saya cuma nak letak gambar beliau semasa tersenyum je dekat sini. Moga aman di sana.

Artikel Berkaitan

14 responses to “Video Marco Simoncelli Meninggal Dunia Di Litar Sepang

  1. Kalau dah ajal kan sis. R.I.P Marco.. Stylo juga arwah ni. Pape pun takziah..

  2. thanks for the backlink…RIP Marco Simoncelli

  3. dah ajal dia..tak leh nak kata apa dahh..

  4. neo

    dah sampai masa & ajal – atas moto jg dia mati, tp sblm exsiden tu dia dah mati ke – smcam jer aku nengok cara dia nunggang

  5. takziah pada keluarga mangsa

  6. R.I.P Marco Simoncelli moga kejadian ini kita jadikan ikhtibar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge