Plugin Waktu Solat Untuk Bloggers Islam

Plugin waktu solat ni menarik minat saya sungguh. Simple je tapi sangat berguna untk umat islam. Plugin waktu solat ini baru je saya install sebentar tadi. hehehehe! Saja, nak berlagak sebab dah ada plugin waktu solat ni!

Sebelum ni, blogger terkenal Denaihati yang selalu sangat warwarkan tentang plugin waktu solat ni diblog beliau. Saya rasa, ini adalah 1 usaha yang bagus. Kita ni, umat Islam harus saling ingat-mengingatkan antara satu sama lain soal agama ni. Saya rasa, plugin perlu digunakan oleh bloggers Islam.

Katanya, plugin waktu solat ini dibangunkan oleh teman blogger saya juga iaitu Eizil. Wah!! hebat betul dia ni.hehehehe!! Ini adalah usahasama bersama Denaihati juga. Tapi, saya kagum dengan usaha blogger yang macam ni. Secara logiknya, beliau akan mendapat pahala ya jika ada yang memasang plugin ni. Alhamdulilah. Rezeki kumpul pahala 😉

Apa yang menarik, plugin waktu solat ini bukan sahaja disediakan untuk bloggers yang menggunakan platform wordpress tetapi juga blogspot pun ada ok!!! Hah, teruja tak?? Serious, saya cukup kamgum usaha Eizil. Tahniah! Harapnya, korang dapatlah hebahkan perkara ni.

Perkara baik, eloklah kita hebahkan. Bersosial dekat laman sosial macam Twitter dan Facebook tu tak ada salahnya, tapi akan lebih berfaedah kalau kita dapat gunakannya untuk hebahkan pasal plugin waktu solat ni!! hehehehe! Boleh? Anyway, meh tengok gambar blog saya setelah dipasang plugin ni. hehehe!

plugin waktu solat

Amacam? Sila jeles sebab saya dah pasang plugin waktu solat!!!! lalalala, sambil-sambil menulis entry nanti. Bolehlah saya check samada dah masuk waktu solat ke belum. Senang sangat! Korang boleh baca entry Projek Waktu Solat ini untuk dapatkan cara memasang plugin ni ok.

Artikel Berkaitan

27 responses to “Plugin Waktu Solat Untuk Bloggers Islam

  1. wahahaha..xjeles langsung ngn ko sbb aku pon ad jugak ..
    sambil2 menulis blog..boleh ingt waktu solat..

  2. memang perasan dah install plug-in waktu solah. mari kongsi ramai2.

  3. belum smpt nk explore lg.

  4. o.. plugin y DH buat ni ea..

  5. hari tu ada perasan cuma tidak tahu siapa developer nya.. memang bagus ada plugin ini.. boleh mengingatkan kita dan juga pembaca mengenai waktu sembahyang. dapat juga pahala.. insyaallah 🙂

    • kan? bagus sangat usaha ni.tak terfikir pun. lepas ni, maybe akan ada developer lain yang berminat buat plugin lain2 yg relate dengan agama Islam lagi 😉

  6. dah pasang juga plugin ni..hehehe..^_^

  7. elok sangat dah plugin tu. Aku suka. 🙂

  8. Waktu solat UK tiada orang buat pluginkah?

    p/s: mahu saya jemput jadi guest writer di blog sayakah? 🙂

  9. dah pasang jugak , tp cam mana liza boleh ade hari mcm tu saya punya tk de ?

  10. wah, kalau mcm ni saya nak guna juga lah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge