Video Gumpalan Awan Jatuh di Tanah Arab. Logik Ke?

Awan jatuh di Tanah Arab baru-baru ini. Video awan jatuh ni baru je saya tonton semalam. Awan Jatuh dari langit? Logik ke tidak ye? Jom korang saksikan sama-sama video ni dulu ok.

Lepas tu, korang bolehlah tinggalkan komen dekat bawah ni. Kalau ada readers blog ni yang pakar sains lagi bagus. Mana tahu korang lagi teror dan boleh terangkan pasal video awan jatuh di Tanah Arab ni. Saya, macam susah nak percaya. Tapi….hmm.

Heyho!!! Ada Duit Raya Sehingga RM1,000!

Macam nak percaya sebab as orang Islam, kita perlu tahu kalau Allah nak tunjukkan kebesaran Dia, boleh saja dan bila-bila masa kan? Tapi, kalau fikir balik macam mungkin juga gumpalan awan jatuh ni bukan awan sebenarnya tapi benda lain. Benda apa tu, saya tak pasti. hahahaha!!


Ok, dah tengok video awan jatuh di Tanah Arab ni? So, korang rasa macam mana ek? Logik ke awan gugur jatuh dari langit macam tu? Tak pernah umur pun jadi kan selama ni? Ada sesiapa nak beri pendapat? hehehehe.

p/s: Korang dah baca entry Tingkatkan Trafik dan Kumpul Insentif ke belum? Boleh dapat duit!!! hehehehe

Artikel Berkaitan

38 responses to “Video Gumpalan Awan Jatuh di Tanah Arab. Logik Ke?

  1. kalau Allah nak kata jadi tu jadilah…. tak payah pikir sains dah…

    kalau komen ngarut aku. itu adalah awan terbang son goku…. kahkah!

  2. semalam dah tengok di blog cikgu dahlia. ada yang kata tak mungkin awan semampat itu, ada juga yang kata tu busa, mungkin dari kilang2 berhampiran. entahla. saya kurang arif bab sains ni, kena serah pada yang pakar ๐Ÿ™‚

  3. kalau awan… sampai tanah hilang la dia.. ini siap boleh sangkut atas pagar.. berkibar2 lagi.. hahaha… tapi natang pe tu? busa? kapas? errr…

  4. office block youtube.. grrr! blk nnt tgk.. ape2 pun boleh jadi kan. tp yg pasti awan tak bleh pegang, mcm pegang angin je huhu

  5. SubhanAllah… nothing impossible
    dalam bulan ramadan ini. Jika DIA
    kata jadi maka jadilah…

    percaya atau tidak terpulang pd masing2…

  6. macam tak logik pun ada. tp kuasa Allah tiada batasnya.

  7. tak pasti sebab baru dengar….

  8. kalau ikut sains basic awan terbentuk dari sejatan air ke udara..awan ni bukan ke kabus atau gas.. makin kita dekat makin hilang..betul gak komen kat atas ni,takde awan semampat itu.. hmm..

  9. tadi tengok jugak kat youtube. tp nampak lebih macam kapas/busa je. wallahualam bissawab..

  10. dah tengok dah kat blog bro faizalfredley semalam.memang unik.betul ke tak,wallahua’lam…

  11. Video pling femes mggu ni.. hehe

  12. yang pasti itu bukan awang guling Goku..

  13. masa naik flight tak pernah pulak nak skodeng awan kat luar tu macam mana ๐Ÿ˜€ tapi err err tengah-tengah pulak nak percaya ke tidak.. apa pun kita tunggu lepas ni mesti ada pendedahan macam video yang malaikat turun dekat kaabah dulu tu.. hehe ๐Ÿ˜€

  14. sy mula x caya sebab kelihatan mcm kapas tilam yang robek lalu berterbangan di tanah arab.. Tapi2 bila tengok dia pegang. shoot dkt2 mcm btl bukan objek yg sy pernah nkpk, kelihatan spoerti kepulan asap tebal yg bersifat cam awan.. Menarik dan tanda ???

  15. memang betul, kunfayakun tapi jangan disebabkan ini langsung terima 100%.

    tiada bukti kukuh itu adalah awan.

    p.s malas nak pikir banyak. jika benar, moga mereka dapat pengajaran dari pengalaman tersebut. jika bohong, moga mereka tidak menyebarkan fitnah dan pembohongan.

  16. susah nak percaya ni.. sebab dunia akhir zaman ni macam2 org buat sebab nak lagakan antara satu sama lain..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge