Kantoi Klip Video Aksi Polis Trafik Malaysia Terima Rasuah

Polis Trafik Malaysia Terima Rasuah? Segannya dengar macam ni! Polis Trafik Malaysia patutnya beri contoh yang baik pada rakyat. Ini tidak, kalau betul cerita Polis Trafik Malaysia Terima Rasuah ni memang tak tahu nak letak muka.

Mengikut sumber berita yang saya baca dekat portal berita terbaik MyNewsHub, katanya Polis Trafik Malaysia ni terima rasuah daripada rakyat Simgapura ok! Sangat memalukan kalau betul. Katanya, ada rakaman video yang siarkan adegan ni. Apalah punya polis!!!



Cuba tengok gambar Polis Trafik Malaysia yang katanya terima rasuah ni. Tak tahulah kesahihannya tapi kalau nanti kita sama-sama pastikan cerita sebenar. Kalau tengok daripada snapshot gambar bawa ni macam betul tuduhan tu tapi wallahualam.

polis trafik malaysia terima rasuah

Mudah-mudahan kes Polis Trafik Malaysia Terima Rasuah ni akan disiasat betul-betul oleh kedua pihak sebab sama-sama salah ni. Terima rasuah salah, yang beri rasuah pun salah!hahahahaa.

Artikel Berkaitan

  • No Related Posts

25 responses to “Kantoi Klip Video Aksi Polis Trafik Malaysia Terima Rasuah

  1. tanda nama dia tak nampak la.susah nak trace kalau hanya gambar macam ni je…
    ni berlaku bulan puasa ke ni?alahai…bulan puasa pun nak ‘makan’ jugak…

  2. tak terkejut pun kalau benda ni btl. hubby akak 3x kene. siap polis tu bleh ckp, ala tak payah lah pandang banner tu. banner yg ade pasal rasuah tu.. tak igt caner ayat die. susah nak jumpe polis yg tulin, suci bersih ni 😛

  3. Ramai juga yg offer untuk lepas dari saman. Siapa yg pernah offer angkat tangan!!

    • hakikatnyer macam tu lah kan??? both sama-sama salah. tapi,so far saya tak pernah n mmg mom dah pesan if kena saman, mintak kurang.if tak boleh bayar saja sebab mmg kita salah. huhuhuhu.

      • Dah dua kali kena saman. First tak pakai helmet, 1 lagi tak pakai seatbelt. Polis yang saman memang integriti tinggi, takde cakap banyak terus mintak ic tulis surat saman. 3minit saman dah dikeluarkan, oh! nice.N

    • alhamdulillah bro denaihati,setakat ni tak pernah lagi nak rasuah.kalau nak saman,saman je la.moga2 takkan buat macam tu…

  4. Patut la orang susah nak ikut peraturan jalan raya… Diorang tak takut sebab kalau kena saman ke, ‘suap’ je.. habis cerita… huhuhu

    • dari zaman tok kaduk lagi suap menyuap ni dah ada. ayah aku pernah kena macam ni. teruk btol. yang lawaknyer bapak aku gertak ckp ni dah macam rasuah ni.terus dia tarik balik saman.kau rasa kenapa??? -..-

  5. tiga2 sebenarnya kantoi..
    polis + pemberi + tukang gambar… subahat

  6. Ape la diorang ni.. dulu time kecoh terpaksa bayar saman tu aku pegi terus ke Bukit Aman.. Daripada bayar RM 300 satu saman..hanya bayar RM 50 je. hehe

  7. ironinya orang kita sesetengahnya.diorang marah polis ambil rasuah.tapi bila diri sendiri kena saman ke apa,diorang jugak yang merayu dengan polis mintak kurangkan saman.siap sanggup offerkan duit,kontrak etc.sebenarnya,kalau anda kena saman dan tak bayar,boleh pi balai je mintak kurang.selalunya kalau kes ringan,dia bagi je diskaun.rasuah dah jelas haram di sisi Islam,napa nak buat jugak.huhu

  8. aisehh..bertambah malu la polis malaysia..

  9. Ni semua berkaitan dgn amanah.. kalau dia pandai jaga amanah, xde nya jadi macam ni..

  10. kalau betul la polis tu terima rasuah
    sangat2 memalukan

  11. kalau dulu polis trafik memang terkenal cari ‘duit raya’ dalam bulan puasa. sekarang ni wallahualam

  12. Susah nak cakap pasal Polis ni, kang cakap lelebih, blogger plak masuk “dalam”.. hohhohohO~

  13. Diorang ni, ada bagus, ada kureng..yang kureng ramai orang muda..RM5 pun diorang nak jugak

  14. Rasuah ini nak bendung susah.. Semuanya bermula daripada diri..

  15. mus

    Dah tengok youtube ni dulu, memang ada yang beri dan ada yang ambil… mankanya rasuah tu ada kes… tapi tak tahulah di mana dan siapa orangnya.

  16. mus

    Nak cite la sikit, kisah staff pejabat agama di tempat teman, yg tanya kat guru besar kafa “tak ada apa-apa ke..? sebab sekolah dah dapat bantuan dr kerajaan negeri… kalau org pejabat agama boleh tanya soalan yg mcm tu, kalau “kuda putih” dah jadi rutin harian…

  17. Ali Baba

    Jika polis kita tak rasuah,negara Malaysia tidak akan maju. Ini disebabkan kebanyakan orang kaya yang dari negara lain; contohnya orang Afrika,tidak akan menjalankan perniagaan dadah antarabangsa di Malaysia. Oleh kerana polis kita suka rasuah,mereka dapatlah peluang ini.Lagipun,jika tiada penjenayah yang suka membakar rumah-rumah di sekeliling Kampar,rumah baru tidak akan muncul.
    Rakyat Malaysia sekarang memang sudah biasa dengan tingkah laku polis kita. Dengan demikian,pemandu Malaysia memang sudah terkenal dianggap sebagai pemandu yang terbaik dekat dunia. Ini berlaku kerana pemandu kita tidak pernah menerima saman walaupun melanggar orang sampai mati semasa kemalangan;Bayar saja apa pun OK!!!!
    Selagipun,polis diraja Malaysia hanya tahu menangkap orang tua,orang miskin,DAP,PKR dan sebagainya.Semua rakyat Malaysia pun tahu,terdapatnya seorang pemimpin tua yang berumur 70-an ditahan lalu didakwa kerana merogol seorang pemuda yang 20-an.Memang peliknya,hakim pun percaya!!!!!!! Mereka juga berkerjasama dengan pasukan anti rasuah dan menfifnah orang yang tidak bersalah membunuh diri.
    Kita memang sudah biasa!!! Jika rakyat Malaysia nak memperhentikan polis kita rasuah,hanya satu jalan saja; iaitu menukarkan kerajaan Malaysia!!!!!!!!!

  18. kamen rider

    baik kita boikot polis,,,,bubarkan polis biar askar yang jaga keselamatan negara dan rakyat…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge