Streaming Siaran Langsung Piala FA 2011

Streaming Siaran Langsung Piala FA 2011 untuk korang yang tak dapat ke stadium. Streaming Siaran Langsung Piala FA 2011 ni dikongsikan oleh blogger aliffcullen tadi. so, selamat menonton Streaming Siaran Langsung Piala FA 2011 ok buat peminat bola sepak.

Johor tak lawan hari ini, jadi saya akan jadi lalang. hahahahaha!!! Siapa masuk gol awal, saya sokonglah nanti.ekekeke! Enjoy Streaming Siaran Langsung Piala FA 2011 ok. Jangan bergaduh sudah korang ni -..-

Perlawanan Akhir Piala FA 2011
8.45 malam : 11 Jun 2011


UPDATE:

Kalau tak boleh streaming sini, boleh try tonton dekat sini pulak. Biasalah Streaming ni kan ketam!!! Saya pun tak dapat nak tengok dekat lappy ni. Derr!!!Tenet slow

Artikel Berkaitan

  • No Related Posts

6 responses to “Streaming Siaran Langsung Piala FA 2011

  1. wah… nak tengok… melaka pun tak masuk akhir ni.. jadi sy sokong siapa yang menanglah.. huhuhu…

  2. elok la tu..
    kalo ada gaduh jugak tak taw lah..

  3. ramai yang jadi lalang, saya pun sama… tumpang tengok orang bergaduh , kalau ada

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge