(Sinopsis dan Trailer) Sinetron Kawin Masal

sinetron kawin masal

Sinetron Kawin Masal merupakan sinetron yang menggantikan Cinta Melodi. Sinetron Kawin Masal, so far saya dah tengok 2 kali dan not too bad! Kira boleh layanlah jugaklah sinetron ni. Genre romantik komedi gitu!!hehehehe! Ada Agnes Monica!

Episod akhir Cinta Melodi best. Hopefully sinetron kawin masal ni pun happy ending lah. Kita tengok sama-sama ok ending cerita ni macam mana pulak. Saya tak tahulah, selalu terkena virus sinetron seberang ni!!!hahahahaha!! Dah berbelah bagi nak tengok drama Dewa Cinta dibuatnya. hmmm.

Baca sinopsis dan trailer sinetron kawin masal di bawah.

SINOPSIS SINETRON KAWIN MASAL

Sachiko dan Rio berkawan baik sejak sekolah, dalam diam Rio ni jatuh cinta le kat Sachi, tapi takut nak meluahkan perasaan dia. Sachi pulak suka kat lelaki lain nama Ben, jadi Rio ni jadi orag tengah le dalam hubungan cinta Sachi dengan Ben. Sachi suka kat Ben sebab Ben ni dilihat seorang pemuda yang kacak, digilai setiap wanita, bergaya dan ada moto besar. Rio pulak sanggup buat apa saja demi Sachi, dia sanggup korbankan cintanya demi kebahagiaan Sachi. Ben dan Schi suka pada buat perkara yang unik, jadi untuk berkahwin pun depa memang suka yang unik unik, jadi depa pun buat le idea utk Kawin Masal.
Pada hari perkahwinan, Sachi rasa resah sebab Ben tak jugak muncul2. Bapa Sachi memaksa Rio untuk kahwin jugak dengan Sachi sebab Ben masih tak nampak batang hidung. Rio terkejut dengan insiden tu, jadi dia pun bernikah jugak le dgn Sachi. sachi tak suka dekat Rio, dan dia pun bernikah atas paksaan bapanya aje. Rio pulak memang nak sangat le kawin dengan Sachi, tapi dia tau dan sedar sachi tak suka dia.

Setelah selamat je pernikahan Ben dan Sachi , maka Ben pun datang meminta maaf sebab dia tertidur. Sachi gembira le sebab Ben bukan sengaja tak datang.
Rio pulak sedia berpisah kalau sachi nak kawin dengan Ben, dan dia boleh lepaskan Sachi, tapi Sachi tak nak bercerai secara terburu-buru, sebab diorang baru je kawin, nanti dia takut bapanya naik angin lak. Selama diorang bernikah, Sachi tetap berhubung dengan Ben dan Rio pun tau tentang hubungan tu. Rio pun tak pernah sentuh sachi sejak mereka berkahwin.

Apakah kesudahan cerita episod akhir Kawin Masal ni, adakah Sachi dapat menerima keikhlasan Rio mencintainya atau menerima kembali Ben yang dicintai dan memiliki segala yang diingininya?

TRAILER SINETRON KAWIN MASAL

Artikel Berkaitan

5 responses to “(Sinopsis dan Trailer) Sinetron Kawin Masal

  1. Kat Malaysia ni ada kahwin masal tak lizz? 😀

  2. Sinetron ni mesti best

  3. Pingback: OST Kawin Masal - Godai Aku Lagi | BLOG PICISAN TAPI BUKAN BLOG MURAHAN | Lizarazak.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge