Episod Akhir Nora Elena. Saya Dah Tahu!

Episod akhir Nora Elena bagaimana kesudahannya korang rasa? Tapi, Episod Akhir Nora Elena ni bukannya rahsia sangat pun kan? Episod akhir Nora Elena ni ramai yang dah tahu pun sebenarnya. Lagi-lagi yang dah baca novel Kasih yang suci tu.

hahahaha! Jadi, dah alang-alang ramai yang dah tahu dan episod akhir Nora Elena ni pun tak lama lagi. Ah, nah lah saya letakkan sikit sebahagian daripada novel kasih yang suci ni yang saya jumpa ni. hehehe!! Nak baca, silakan. Apa akan terjadi dengan Nora Elena aka Siti Saleha?

Nak tunggu episod akhir Nora Elena dekat TV3 je pun boleh. Saya tak follow sangat dekat TV sebab dah pernah baca novel Kasih yang suci ni dulu. Tapi dah berkurun sangat dah. Lupa sudah!!! So, enjoy!!!

episod akhir nora elena

episod akhir nora elena

episod akhir nora elena

episod akhir nora elena

episod akhir nora elena

episod akhir nora elena

Yay!!! Dah tahu kan Episod akhir Nora Elena!!! hahahaha!!! Lepas ni, slot Akasia ada Fasha Sanda??? Erk. Hero Iqram Dinzly tu saya ok je. Lagipun, filem baru Iqram iaitu RASUK ada Fouziah Gous jugak. Makin lama makin bagus lakonan Fouziah Gous ni. yuhuu!!!

Artikel Berkaitan

  • No Related Posts

21 responses to “Episod Akhir Nora Elena. Saya Dah Tahu!

  1. Daus pikir akak dah jadi nujum pak tomok tadi.. rupanya diselitkan screenshot novel.. ekekeke… Gua tak pernah layan drama nih..

  2. ala.. ciket2 jew…. lagik2…. huhuhuhu

  3. apa niiiiiiiiiii, mcm tegantung sana sini. kbai

  4. harap2 ada twist. br thrill sket. hehe

  5. suspens btl! bg ler lengkap sikit pages tu dik oiittt 😛 hehe

  6. meo

    erm, tak follow cite nie… tp gadis pujaan ati follow cite nie. jd nk kena tau gak…huhuhu…

  7. wah…. fikirkan dalam bentuk video tadi… malas la nak baca petikan novel… hihi…
    btw, thanks for sharing!

  8. Senangnya nak predict episod akhir dia. Hihihihi…. 😀
    Fasha sanda? Ramai lagi ke peminta dia?

  9. siot lah, aku da terbaca, jadi da tau ending, siot siot siot, hehe

  10. eleh, orang dah tau la. hehe…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge