(Video) Aishiteru – OST Sinetron Cinta Melodi

Penangan Sinetron Cinta Melodi makin lama makin hebat pulak. Menonton Sinetron Cinta Melodi buat saya macam orang gila. Sinetron Cinta Melodi ada aura romantik kaw kaw tahu tak!!!! hahahahahaha!! Ok, over ayat aura romantik tu. hehehehe!

Yang pasti, OST Sinetron Cinta Melodi yang bertajuk Aishiteru dendangan Zivilia Band dah sebati dengan saya ni!!!!! hahahaha!!! Lirik, melodi dan suara vokalis ni dah buat saya angau lah. Aisey!!! Sebab tu jangan mengata je lebih, konon tak layan lagu macam ni. Hmmm…

Sudahnya, bukan setakat layan Cinta Melodi, tapi sekali pakej dengan OST nya sekali tahu!!! hehehehe. Nice song from Indonesia yang pastinya. Congrats buat saya jatuh cinta sekali lagi. Ok, keluar topik -..- Jom layan video OST Sinetron Cinta Melodi, Aishiteru beserta dengan lirik ok. Joms karoks!!!

p/s: Baca sinopsis Sinetron Cinta Melodi di sini

Full Episode Sinetron Cinta Melodi: Hello Sky Blu

Aishiteru (OST Sinetron Cinta Melodi)


LIRIK LAGU AISHITERU (Aku Cinta Kamu) – ZIVILIA BAND

Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
saat ku harus bersabar dan trus bersabar
menantikan kehadiran dirimu
entah sampai kapan aku harus menunggu
sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
kadang kuberpikir cari penggantimu
saat kau jauh disana
ooo…

*)
Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia-sia
dan berikan satu jawaban pasti
entah sampai kapan aku harus bertahan
saat kau jauh disana rasa cemburu
merasuk kedalam pikiranku melayang
tak tentu arah tentang dirimu
apakah sama yang kau rasakan

reff:
walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku
kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
kupercayakan kesetiaan ini
akan tulus a a ai aishiteru

Bridge:
saat ku sendiri pikiran melayang terbang
perasaan resah gelisah
jalani kenyataan hidup tanpa gairah
o…uo..
lupakan segala obsesi dan ambisimu
akhiri semuanya cukup sampai disini
dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
kumohon kau kembali

kembali ke *)

Artikel Berkaitan

4 responses to “(Video) Aishiteru – OST Sinetron Cinta Melodi

  1. Haaaa
    lagu ni memang best
    aritu siap buat ringtone lagi kat hp 😀

  2. meo

    nice song… nk guna utk bagi gadis pujaan ati kat fesbuk… huhuhuhu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge