(Gambar) Gosh!!!Satu Lagi Cubaan Simbah Asid?

Isu simbah asid pulak dah dekat Malaysia ni!!! Ingatkan isu simbah asid ni ada dekat negara-negara mat saleh je. Ewah, Isu simbah asid tak boleh nak dibiarkan tahu!! Tapi, apa motif penyimbah tu ek??? Apekebende lah!!!

Pagi ni, bukak-bukak Twitter je. Dah dapat berita baru berkenaan isu simbah asid ni lagi. Haiya!!!

Satu lagi cubaan menyimbah asid berlaku petang semalam di Jln Desa Pandan KL, suspek bawa honda ex5, bernombor palsu, polis sedang mengesan – Buletin TV3

Bagus jugaklah TV3 ni, better lah daripada siar berita pasal video seks Anwar Ibrahim lah entah apa-apa. Ada faedahnya siarkan info macam ni.bahahaha!!! Mudah-mudahan dapatlah orang ramai lebih berhati-hati kan? Makin teruk nampak gayanya kes simbah asid ni. Haih

Semalam, baru jek kita dapat berita yang anak polis menjadi mangsa ke 23 kekejaman penyimbah asid ni kan??? Ewah, pagi ni ada lagi berita. Maybe penyimbah ni gila kot? Ish, sakit mental? Adoi. Tapi,rasanya dengan teknologi zaman sekarang ni. Twitter sebagai medium hebahan. InsyaAllah, polis akan dapat jejak jugak penyimbah asid ni. Beri sedikit masa pada pihak polis, bukan memaki hamun kata polis tak buat kerja. huhuhu

Bawah ni, gambaran wajah suspek penyimbah asid, harap disebarkan ya.


Artikel Berkaitan

  • No Related Posts

10 responses to “(Gambar) Gosh!!!Satu Lagi Cubaan Simbah Asid?

  1. eish…. bia betul… ni kes simbah secara rawak ke? mksudnya sape2 org awam je???kes xde motif…gile sepere kowt org tu

  2. macam2 hal sekarang nie….
    harap2 cepat2 dapat tangkap… amin…

  3. harap2 penjenayah giler ni dapat diberkas dengan segera sebelum lebih ramai lagi yg jadi mangsa..
    kalau bole da dpt tangkap tunjuk kat tv mcm mana dia rasa kena simbah asid plak..tetiba emosi plak..

  4. meo

    wah… ramai org psiko kat kl nie… adeh…

  5. muka senoi ja tapi perangai cam gampang punya jahat..keji toi..may his dead body being rot in hell lah..

  6. kalo dapat tangkap mamat ni,simbah balik asid kat muka dia.biar dia tahu deritanya 18 mangsa yg dia aniaya tu…org mcm ni dh serupa binatang ni..kalo x siuman xkan boleh naik moto, x ke terbabas ke longkang besar..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge