Nilai dara sekarang semurah gula-gula 20 sen

Penemuan artikel yang memberangsangkan. Cuba kamu baca dan selami di mana bahagian berjaya merangsangkan otak aku saat ini. Isi global kadang-kadang menjengkelkan.

Dara Alina bernilai RM47,463
Dicatat oleh AMBUYAT EL-BINANGKIT

MANNHEIM, Jerman – Seorang remaja, Alina Percea (gambar) bakal menerima wang berjumlah 10,000 euro (RM47,463) daripada seorang pemenang misteri yang membida daranya di Internet, lapor sebuah akhbar semalam.

Alina melelong daranya di sebuah laman web selama sebulan dan merancang untuk menggunakan wang yang diperoleh untuk melanjutkan pelajaran ke universiti selain membantu keluarga di Romania.

“Lelongan itu amat menarik. Saya menyangka akan menerima tawaran yang lebih tinggi tetapi saya tetap gembira.

“Saya belum berpeluang bercakap dengan pemenang itu. Dia ialah pembida pada saat-saat akhir,” katanya.

Remaja berumur 18 tahun itu berhijrah ke Jerman pada Januari lalu tetapi dia memutuskan untuk melelong dara selepas gagal memperoleh sebarang pekerjaan.

Menurutnya, dia mendapat ilham berbuat demikian selepas membaca mengenai seorang wanita dari San Diego, Amerika Syarikat, Natalie Dylan, 22, yang menjual daranya untuk mendapatkan wang sebanyak £2.5 juta (RM13 juta).

“Tiada siapa yang memaksa saya melelong dara. Saya berbuat demikian setelah membuat keputusan sendiri,” kata Alina.

Menurutnya, dia merancang untuk menemui pemenang lelongan itu dan bermalam di sebuah hotel dengannya dalam tempoh beberapa minggu lagi. – Agensi

*Artikel tentang murahnya dara dijumpai di sini

*********************************************************************************

-Tuntutan duniawi kini semakin membimbangkan. Sampaikan soal dara pun terpaksa diniagakan. Mujur, wanita ini bukan tinggal di Malaysia. Kalau tidak, Datuk Seri Najib pun malu nak mengaku beliau Perdana Menteri Malaysia yang baru. Sekian, laporan tentang betapa murahnya dara sekarang. Dapatkan di pasaran sekarang!!!

Photobucket

Artikel Berkaitan

  • No Related Posts

15 responses to “Nilai dara sekarang semurah gula-gula 20 sen

  1. aduka

    x heran pn..

    kat kemaman lg femes.. masuk kosmo lg..

    dara = secawan kopi..

    hahahaha~~!!

  2. cikeYda

    wow!! gud en3..

    mcm x sangka plak dara ni ble d lelong kan.. harap2 jgnla ada rakyat malaysia jd macam 2…

  3. cik nana~

    weh… ni ke budak yang jual dara sebab nak bayar yuran blaja dia? budak tu kene tax kan?

  4. naqiubex

    What a shame..

  5. RainMe LeoBellicose

    aku pun nak lelaong jugak….
    laku ke tak ni..

  6. Mimi Shareeza

    dunia akhir zaman ..

    penah baca kat artikel mana ntah..
    budak sekolah siap ckp..
    kalo siapa yang ada dara tu mmg ketinggalan kwn dan akan ditindas..
    nampak sgt jahil..
    mmg bodoh bin bangang betul..

  7. lizz

    aduka~kopi dara???sengal tau!wahaha

    cikeYda~tu lah, kalo ade..xtau nak cover muke camner lg woo.

    cik nana~a'ah. jual dara cuz nk smbg study!! ade ke patut camtu??huwaa!!

  8. lizz

    naqiubex~yeah. sangat2 kan!!

    RainMe LeoBellicose~ape yg nak dilelong wei?? kopi dara kaa?wahaha

  9. lizz

    Mimi Shareeza~mak aih!!! sekolah mane budak tu??huwaa!! bdk2 zaman skrg..advanced sggh.uhuh

  10. ubey

    isg. bkn 20 sen la. 10k euro tu. haha. baik wt hantaran kawen. lek gune selalu smpai ble2cr

  11. Framestone

    sekadar nk berkongsi cerita yang baru berlaku..

    ade mamat nie dibelasah teruk oleh abg tunangnya (kes polis tue) selepas mendapati dia berlaku curang dgn tunang dia..

    die menjalinkan hubungan dgn tunang org len dan selalu tido bersama perempuan tue…

    abg tunang dia memaksa die memutuskan tunang berserta ganti rugi rm20k..

    if dgn tunang org len die senang tiduri nie kan pulak dgn tunang die.. ofismate bro ckp..rm20k tue gnti rugi dara tunang die kot..

  12. Blackhunney

    takut jugak if ade kat malaysia kes cmni..
    huhu..
    simpang malaikat 44.

  13. Nana Rosli

    apa nak jadi laa…
    wat malu je..

  14. lizz

    ubey~muahaha! betul2. setuju! wakaka

    Framestone~TERUK NYER!!!!! *emo kembali.hehe. die gune awek org leh…org kaco die nyer, mintak bayo lak ek?siut

    Blackhunney~kat Malaysia ada jual dara, tp taklah smpi di warwar kan camni. ada ttp ada 🙂

    Nana Rosli~kan?malu sangat! tak ada maruah.huhu

  15. Framestone

    he…23x ganas gak abg tunang die tue…xtau la die sanggup byr ke x rm20k tue

    yg pasti masing2 dah putus tunang.. n die tgh on dgn bekas tunang org tue… cerita terbaru..entah la…xamik port pun

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge