Entry nak taubat.

Entry malam ini, aku tak mahu sentuh soal si gemuk, si polan atau si polan itu. Malas aku nak tambah dosa yang dah berkepuk-kepuk. Nanti berat sangat bahu kiri, kanan ringan sangat. Tak imbang pulak kan? Berat sebelah. wakakaka!

Penat nak mampus hari ni.Ada kerja dekat The Zon by the sea. Entah sejak bila Stulang Laut tu jadi by the sea?? Malu ke nak sebut Stulang Laut wei? kikiki. Itulah manusia. Eh, berhenti. Kuat betul aura dosa mengutuk ni ek. Hampir nak menabur dosa baru tadi. Mujur cepat rasa nak taubat. kuikuikui.

Sebenarnya, aku dah penat. Timur begini caranya. Barat lain pula rentaknya. Aku di tengah-tengah. Ke selatan pun tidak, utara pun tidak. Masing-masing mahukan kemenangan. Orang itu termasuk aku. Mana ada orang yang hidup nak kalah wei!!!! Haih. Semut berjogging pun tau nak menang tau.

Nak rest tapi rasa tak sempurnak hidup hari ni tanpa dosa terus. Nak tambah 1 saham aja. Sumpah. Satu aje.

AKU TAK SUKA DIA!!!

KIKIKIKIKIKI

Photobucket

Artikel Berkaitan

  • No Related Posts

4 responses to “Entry nak taubat.

  1. Dakjaat™

    habis ko suka sape la?? 🙂

  2. lizz

    Dakjaat~ suke kat kau je lah sng. muahaha. haih. sshlah, manusie2 ni.

  3. Syazwan VL

    ko tak suka dia pasal ko ske bangat ngan aku kan…isk…jgn r keco2…ahahahaha

  4. lizz

    Syazwan~ mungkin jugak! hahaha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge