CCNA senang sampai menjilat lutut

Esok exam. Paper apa? Entah. Tak ingat tahu. Apa? Betullah, aku tak tahu apa nama subjek tu. hahahaha!! Ok, sabar ye Prof Hanan. Kamu sangat comel. Sampai aku tak kisah apa nama subjek kamu ajar.

Cuma, aku tahu. Esok bab yang kamu mahu masukkan hanya chapter 6 dan 7. Kenapa mesti 2 saja? Kan dah aku mengambil kesempatan sekarang. Berfoya-foya ke sana dan ke mari.

“Alah. 2 chapter je pun”, ok, jangan terpedaya. Itu sekadar menyedapkan rongga pulmonari aku saja. hahahaha!!!

Bukan. Aku pelajar baik sejujurnya. Ok, sumpah aku tipu aje. :))

MoodMinitIni: kenyan macam ular sawa lepas makan gajah. chow!

Artikel Berkaitan

  • No Related Posts

5 responses to “CCNA senang sampai menjilat lutut

  1. khaLifah feDi

    emm mkn x lawa aku pon..kata sejiran wey!!!

  2. jinggo

    apa susah kalau tak boleh jawap…..
    lukis saja kad apa-apa pun……
    hihii……

  3. Atiekah

    hehehehehe..bile saya baca tajuk entry ni terus jew nak bukak blog harajuku..hehehe

  4. lizz

    kf~adekah ko slh komen atau aku bijak sgt smpi x phm ape ko tulis wei???hehehe

    jinggo~hahaha! ok, nnti aku tiru wat kad ucapan selamat pengantin baru lak!kikiki

    Atiekah~ngehehehe. oh, aku tersipu malu sebab mcm dah wat dose plak mengajo anak org mende2 ngarut dlm blog ni.wahaha!!

  5. khaLifah feDi

    emm sah ..!!!

    aq ckp…eh ckp ker?

    “kata kita sejiran {jb lor}..mkn xajak aq pon!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge