Bini kau bertudung litup tapi geli geleman. Aku bogel selalu tapi tak desperate cam bini ko

Ok, lagi sekali. WTF kau ni jantan?

Tak abis-abis nak jadi ustaz dekat rumah ni. Kalau taksub sangat, pergilah ngajo dekat sekolah pondok sana. Bini kau, sila jaga. Aku? Tak perlu nak jaga dah. Kalau aku dah nak pakai tudung macam ustazah nanti, aku akan buat announcement ok. Cuma, sekarang belum dan jauh lagi aku nak bertudung litup macam bini kau. Litup- litup pun, menggedik macam itik desperate je aku tengok. Lupa pulak. Dia lagi tua naa dari kau?? Ok, faham. Kenapa dia macam takut laki cari bini lain. Fine. Tapi…tapi…ada aku masuk campur hal kau??????? Babi betul lah.

Ok, aku nak karaoke. Lupa.
Sembahyang dulu kan ustaz? baik. chow!

Artikel Berkaitan

  • No Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge