Sesi mengetest



Hmm,abaikn entry ini na sbb ak sdg bermain ngn handphone bru ak yg super murah tp ak sker!kau pdulik ape hp ak murah:-P. Not bad pic ni ek?

Artikel Berkaitan

  • No Related Posts

6 responses to “Sesi mengetest

  1. vidadarisakura

    ko ko maw tunjuk mpon ko hebat menangkap gambar…hee

  2. lizz

    vida~mmg niat aku macam tu, tp cam cacat aje pic ni!wakaka

  3. KhaLifah feDi

    emm ape kate lizz ko amik pic aku leh kan hhee

  4. vidadarisakura

    cacat macam tuan hempon tu kan..haha

  5. lizz

    kf~takmo aku:P muahaha!!

    vida~taklah, cacat mcm tukang komen entry ni yg 1st skali.kahkahkah

  6. dakgilachoc a.k.a nani

    uiks beli hp apa ni? bak mai tayang hp baru…nak bandingkan ngan hp zaman batu aku..huaaaaaa…aku pnya hp sangat teruk…aku tak kire aku nak tukar hp baru gak =P

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge