Hutang yang perlu dibayar kat KF sebab aku taknak ikut syarat kejam die!!!


1.take ur pic (NOW)-dont cheat2…

2.upload it..

3.description…

4.tag another people….


– Pic serabai ni aku terpakse amik jugak walaupun dengan baju tidur kesayangan aku yang dah bape round aku pakai. wahahaha!!! KF, kau jangan buat syarat kejam tu lagi naa. busuk punye orang woo!!!

– Tag orang lain naa?Takmo lah. Sian kat diorang.hehehe!! Aku kan budak baik. Bukan macam KF, die suke buli orang:P

Artikel Berkaitan

  • No Related Posts

7 responses to “Hutang yang perlu dibayar kat KF sebab aku taknak ikut syarat kejam die!!!

  1. aDuKa

    chuihhh..! comey gak ko ni aaa.. hahaha..

  2. lizz

    aduka~ni bukan aku. ni bekas nenek tiri aku punye laki punye anak.wahahaha!

  3. aDuKa

    hahahaha.. patut la lawa semacam je.. pe brg..!

  4. eliza

    baru bangun tidur ka ni? suda gosok gigi? hehe

  5. KhaLifah feDi

    hehhee..cm prnh nmpak lah .eh bkn ker nie cik lizz yg jual kuih karipap tue kui2( garu2 kepla yg xgatal)……..

    oic cun ciut…ade can..(abislah lau ibu aq taw..)

    psst:-lizz ko pki spek nie rabun jauh ker dekat?kf rabun jauh kui2..

  6. lizz

    kf~sker2 ko je naa, ckp aku jual karipap!!pukul kang?mau naa?hahaha!! aku rabun jauh.

  7. KhaLifah feDi

    hihhi..oh ye ker..mesti dh lame ko pki kan..hehe..sowy ..jgn marah aa..ti aq blnje mkn tempe ok..lor

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge