Kamu dan Kamu manusia serupa tapi aku tidak

Maaf. Aku dalam mood menyampah. Bukan kamu. Tapi, mereka. Mereka berdua.

Kamu tak ke sekolah kah dulu? Oh, tidak mungkin. Aku tahu latar belakang yang konon-konon terBEST kamu itu. Tapi, mana ilmu kamu tuh? Hilang sudah kah? Giler punye orang.

Elok sangat kamu berdua. Kelihatan sepadan walaupun pada hakikat dan realitinya kamu berdua tak padan langsung. Tapi, aku akur. Silekan kalau begitu. Yucks (sambil aku jelirkan sedikit lidah.maaf, aku memang begini.tidak salah kan?)

Kalau dah rasa diri tu terBAIK n terBest KONON nyer tuh….tunjukkan lah perangai yang elok sikit. Tak perlu berHIPOKRIT depan aku. Aku tau, yang kamu pun tahu bahawa aku tersangat tak suka cara kamu berdua bukan?

Memanglah.

Sebab aku tak reti nak hipokrit dengan kamu. Pedulik ape aku kalau kamu mahu terasa atau ape. Sape suruh buat begitu dengan aku 😛 Buatlah lagi….sile..silekan dengan segala hormatnya.

Wow! seronok dapat mengutuk kamu berdua di sini. Blog aku ni tau. Jangan persoalkan kenape aku mengutuk kamu berdua di blog aku sendiri. Itu hak peribadi bukan???? lalalala

Artikel Berkaitan

  • No Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge